واردات - صادرات

به سایت گروه بازرگانی امداد خوش آمدید

واردات - صادرات

به سایت گروه بازرگانی امداد خوش آمدید

از من بپرس ؟

در صورتیکه سئوالی در خصوص تجهیزات ورزشی دارید از این پایگاه پاسخ خود را بخواهید .

دستگاه تریدمیل و انواع و قیمتها

دوچرخه ثابت .

دستگاه بدنسازی خانگی.

ترازو.

....

نظرات 5 + ارسال نظر
سجاد پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:57 ب.ظ

سلام .
ممنون از راهنمایتون .
لطفاً در مورد دستگاهی که پیشنهاد دادید اطلاعاتی هست برام ایمیل بزنید.
با تشکر.

سلام.
اطلاعات درخواستی برای شما ارسال شد در صورت نیاز با کمال میل پاسخگوی سئوالات شما هستیم.
با آرزوی سلامتی
بازرگانی امداد

مصطفی پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:15 ب.ظ http://mvafadar.blogsky.com

سلام
وبلاگ زیبا و جالبی دارید.
آیا شما تمایل دارید که با هم به عنوان دوستان وبلاگی همکاری داشته باشیم، من لینک وبلاگ شما را در قسمت پیوندهای وبلاگم قرار دادم لطفا شما هم لینک وبلاگم را در قسمت پیوندها قرار دهید.
با امید به تداوم این دوستی
موفق و کامیاب باشید.

با سلام.
از بذل توجه شما سپاسگذاریم .
وبلاگ شما به لیست ما افزوده شد منتظر نظرات بعدی شما هستیم.
با تشکر.

سعید خواجوی جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:12 ب.ظ

سلام...
مایلم در مورد شما نمایندگی و همچنین محصولاتتون بیشتر بدونم....
منتظر میلتون هستم
تبریز - شرکت تجارت بین الملل شهریار

با سلام.
پاسخ به پست الکترونیکی شما ارسال شد.
موفق باشید.
بازرگانی امداد

سعید سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:11 ق.ظ http://f10.blogsky.com


سلام عزیزم خوبی
دیگه به من سر نمی زنی خیلی وقته خبری ازشما ندارم
وقت کردین یه پیش ما هم بیاین
موفق باشی عزیزم

سعید پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:43 ق.ظ http://f10.blogsky.com

سلام عزیزم
خواهش میکنم من همیشه بهتون سر میزنم
امیدوارم موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد