واردات - صادرات

به سایت گروه بازرگانی امداد خوش آمدید

واردات - صادرات

به سایت گروه بازرگانی امداد خوش آمدید

سطح ایده آل

سطح ایده آل ورزش خود را پیدا کنید

سطح ایده آل و سالم ضربان قلب و شدت تمرین چیست؟ این یک سوال خیلی ساده و منطقی است. اگر طی فعالیت فیزیکی برای نفس کشیدن احساس می کنید که به شما فشار می آید و پس از تمرین احساس خستگی شدید و درد دارید، فراتر از سطحی که برای بدن شما سالم است ورزش کرده اید.

سطح سالم ضربان قلب طی ورزش برای افراد متوسط بین 90 تا 120 ضربه در دقیقه است. متخصص ورزشی یا مربیتان می تواند به شما برای تعیین ضربان قلب ورزشی ایدآلتان کمک کند.

وقتی در حیطه مطلوب خود هستید، ورزش باید طوری باشد که پس از آن احساس انرژی و شادی کنید، و برای تکرار مداوم این تجربه تشویقتان کند. طبق تجربیات پزشکیم، من قانع شده ام که بهتر است چهار جلسه یا بیشتر در طول هفته تمرین داشته باشیم و هر بار 30 دقیقه ورزش کنیم.

اگر دچار مشکل جسمی هستید، یا در ریکاوری از یک بیماری به سر می برید، یا جدیداً احساس می کنید چاق شده اید و فرم هیکلتان به هم خورده است، برنامه تمرینیتان را تدریجاً و آرام آرام شروع کنید. ممکن است بخواهید فقط 5 دقیقه در روز تمرین کنید، اما سعی کنید این 5 دقیقه را هر روز ورزش داشته باشید. و بعد کم کم زمان آن را بیشتر کنید، مثلاً هفته ای 5 دقیقه به کل تمرینتان اضافه کنید. در آخر هفته ششم، این مقدار به 30 دقیقه خواهد رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد